2018. febr. 11.

Uncsi

Nem hiszem, hogy túl érdekes lesz, amit írni fogok. Leginkább egyáltalán nem lesz érdekes, mert nem is tudok nagyon miről írni. El is telt ez a hétvége is, már előre sóhajtozom attól, hogy holnap hétfő, és kezdődik minden elölről. Nagyon uncsi ez az egyformaság, és értem is, hogy miért vagyok ennyire nyűgös már ettől az egésztől. Szerintem nyár óta nem voltam itthon úgy szabadságon, hogy hosszabb időt is eltölthettem volna, mint mondjuk két nap, esetleg három úgy, hogy nem kellett sehova sem mennem, vagy nem töltöttem egy csomó időt azzal, hogy kihevertem a beszólásokat, meg a minden mást is. Igaz, télen annyira nem is szeretek szabin lenni, mert merő időpocsékolásnak tűnik, az, hogy csak idebent gubbasszak, mert minden máshoz hideg van. De mindegy is, mert úgysem tudom még előre, hogy mi adódik, mikor tudunk eljönni, vagy mikor sem. Egy-egy nap lesz biztosan, de több nem igazán esélyes. Pedig én nem vagyok az a spórolós fajta e téren, mindig úgy vagyok vele, hogy bőven ráérek akkor, amikor már alig van, addig meg mit aggódjak? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése