2018. jan. 11.

Hétvége kezdődik

Van ezen a héten valami a levegőben, ami miatt ez a hét sokkal inkább a tanárom lett, mint amennyire a barátom. De nincs ezzel sem baj, mert majd ezeket a dolgokat is megtanulom kezelni, levonom a megfelelő tanulságokat, közben egy csomó minden újat is megtanulok. Úgyhogy, ha előkapom a pozitív életszemléletemet, akkor mondhatom azt, hogy a végén rengeteget fogok profitálni abból, hogy negatív élmények értek. :)
A derekam sokkal jobb, mint tegnap volt, igaz, ezen a héten itthon nem sok mindent csináltam. Vagy fogalmazzunk inkább úgy, hogy leginkább semmit sem, mert vagy feküdtem a kanapén, vagy ültem a fotelban feltett lábakkal. Kellett ez, úgyhogy nincs is semmi bűntudatom miatta, mert simán lehet, hogy ha nem így tettem volna, akkor pl. már ma reggel sem tudok lábra állni sem. Persze, lehet az is, hogy fekvés nélkül is pont így alakult volna, ahogy most van, de ezt már sosem tudjuk meg.
A napsütés azért hiányzik, én nagyon élveztem ezt a kora tavaszias időt, úgyhogy várom vissza minél hamarabb. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése