2018. jan. 17.

Menni fog

Egèsz hèten azon igyekszem, hogy mindent, ami a múlt hèten rossz èrzèseket okozott, ès negatív hangulatba sodort, nem csak távol tartsak magamtól, hanem át is fordítsam magamban. Nyilván nem lesz egycsapásra pozitív töltetű dolog semmiből, de lehet belőle semleges. Jó sok minden felmerült ezekkel kapcsolatban, amikor Eszterrel beszèltünk erről a mindenfèlèről. Felidèztem egy csomó mindent a trèningekről is, amiken rèszt vettem.
Hètfőn úgy mentem, hogy felvèrtezve èreztem magam. Mára sikerült az is, hogy amikor egy furcsa megjegyzèst tették rám, akkor az illetőre a mondandója közben gyártottam egy olyan snapchstes maszkot, ès így csak rámosolyogtam. Azt csak èn tudtam, min mosolygok, de őt jól összezavartam ezzel.
Remélem, hogy kèpes leszek ezt folytatni, akár mèg továbbfejleszteni is.

1 megjegyzés: