2017. nov. 5.

Vasárnap este

Szélsebesen elrepült a vasárnap, pedig ma nem volt lehetőség semmi különösre, mert Balázs dolgozott, Eriknek meg meccse volt.(és megint gólt szerzett)  Ez sokszor van így vasárnaponként, már egészen hozzászoktunk, hogy nem délben ebédelünk, hanem később. Nem is nagyon sikerül már délre elkészülnöm akkor sem, ha egyébként mindannyian itthon vagyunk. Na de ez nem okoz fennakadást nálunk. :)
Mostam, sütöttem, főztem, meg még sikerült pár apróságot elintézni. Aztán már este is lett, és készülni kellett arra, hogy holnap már iskola. Senki nem örül neki, még én sem. De mindegy, ahogy rohan az idő, mindjárt itt lesz a téli szünet, és akkor majd megint itthon lehetnek, és szusszanhatnak egyet. Addig meg mindenkinek van még mit összekapni magán. Jó, majdnem mindenkinek.. Patriknak leginkább a táncpróbákra és az OKTV versenyekre kell most koncentrálnia.
Az elég hihetetlen, hogy mindjárt itt a szalagavató, pedig még olyan távolinak tűnt azon a szeptemberi szülői értekezleten. Most meg már itt van a nyakunkon a november vége is. Szerintem mire kettőt pislogok, addigra ott fogom nézni, ahogy feltűzik a szalagot a zakójára.
Azért még mindig bőven a meccs hatása alatt vagyok, rengeteg kép került fel róla a facebookra. Persze, a késelős incidens is téma mindenhol, de erről én nem hiszem, hogy szeretnék nyilatkozni. Van véleményem nekem is, de megtartom magamnak. A meccs élményéből nekem semmit nem vett el, és nekem ez számít, semmi más.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése