2017. nov. 13.

Jó nap

A függönyök maradtak úgy, ahogy voltak, és ott, ahol vannak. :) De nincs semmi baj ezzel, majd meglesz valamikor.
Viszont lett új wc ülőkénk (szerintem csak nálunk történik az meg, hogy nem egészen egy év elég volt ahhoz, hogy máris tönkremenjen), és még én is 98 százalékban elégedett vagyok vele. :) Az a két százalék meg belefér.
Lett egy új kabátom is, a régi ugyanis már több sebből vérzett, és mostanra a cipzárja is teljesen megadta magát. Egy cipzárcsere meg itt nálunk kb. négyezer forint. Annyit meg nem gondoltam már költeni egy három éves, kínai boltban vásárolt kabátra. Bementünk a H&M-be, és a harmadik percben már meg is találtam azt, ami pontosan az volt, amit kerestem. Fekete, kicsit karcsúsított, szőrös kapucnis, és nem túl hosszú. Épp csak a méreten vacilláltam egy keveset, és már vittem is. Még szerencsém is volt, mert 9990 Ft-ról még 30 %-kal le volt árazva. Biztos tavalyi modell, vagy nem tudom, de igazából nem is nagyon izgat. Örülök neki, és tök jó, hogy az a szőrös kapucnija olyan, hogy jó szorosan a nyakam körül van, oda aztán most semmi hideg nem megy be.
Aztán ebédeltünk a Burger Kingben. Hármasban, Patrik volt velünk, mert ő ma is csak délután ment az angol OKTV versenyre.
Délután még voltunk Patrikkal szemvizsgálaton. Semmi változás nem történt, se nem javult, se nem romlott a szeme, mindössze műkönnyre van szüksége, mert elég száraz. (vagy többet kéne sírnia.. :D) Emiatt szokott neki fájni is, mármint a túlzott szárazság miatt. (és emiatt a fájdalom-érzet miatt kértünk időpontot a vizsgálatra, mert simán azt gondoltam, hogy valami változás történt a látásában, de már nem veszi annyira észre, mint korábban) Ez után még elmentünk a bőrgyógyászatra, mindenki megkapta a maga krémét, samponját, jó tanácsait, és már jöhettünk is. :)
Erik még elment edzésre. Bámulom a kitartását továbbra is, mert ebben az esőben-szélben sem fordult meg a fejében, hogy lógna inkább, hanem ment. Ráadásul gyalog ment, pedig az apja felajánlotta, hogy elviszi.
Hamar vége lett a napnak, még jó lett volna tovább élvezni, de sose legyen rosszabb hétfőm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése