2017. szept. 20.

Tréningelnek

Nos, hát várakozásaimmal ellentétben cseppet sem volt sem unalmas ez az egész, és nem is tűnt hosszúnak a nap még úgy sem, hogy egyébként tartottam tőle, hogy ha reggel nyolctól délután fél négyig egyfolytában konfliktusokkal fogunk foglalkozni, akkor az rendesen le fog húzni majd.
De nem, mert igaz, hogy volt egy-egy fél óra, amikor elkalandoztam, mert untam egy kicsit épp akkor, de a nap nagy részében élvezhető volt az egész. Az meg külön megnyugtató, hogy vannak, akik még nálam is kevésbé alkalmasak szerepjátékokra, és még kevésbé bevállalósak  akkor, ha mások előtt kell beszélniük magukról. Nekem ez utóbbi egyáltalán nem okozott problémát, büszke is voltam magamra miatta.
Az biztos, hogy bőven van mit hasznosítanom ezekből a konfliktuskezelő dolgokból, és az is biztos, hogy még a holnapi nap is is bőven tartogat újdonságokat is.
Azért meg külön vállon veregetem magam, hogy akkor jelentkeztem ezekre, mert tök jót tettem vele magamnak.

3 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a tréningeket, de ismerek olyanokat, akiket totál lebénít és képtelenek megszólalni is és szenvednek tőle, de nagyon.

    VálaszTörlés