2017. szept. 2.

Kedvetlen

Az a helyzet, hogy míg pl. Tami azt írta épp ma, hogy mennyire jól esik neki, hogy ilyen idő van, engem rettenetesen lehangol. Még délelőtt csak-csak elvoltam, mert ugyan jóval hűvösebb volt, mint ami az én komfortzónám, de sütött a nap. Aztán ez is elmúlt, és jött az eső. Na, azt aztán végképp utálom, a csapadék egyetlen formája sem a barátom. De mindegy, túllépek ezen, főleg, mert szeptember van, és úgysem tudom visszafelé forgatni az idő kerekét, így aztán menthetetlenül csúszunk bele az őszbe, majd a télbe. Brrrrr

Eriknek meccse volt ma, ami egyébként egy érdekes szitu.. mert az U16 csapattal edz együtt, de az U19-cel jár meccsekre. Eddig rendre csere volt, bár mindig korábban cserélték be. Ma végigjátszotta az egészet, és még nyertek is, úgyhogy ez egy jó nap volt. :) Nagyon büszke vagyok rá, ahogy ezt az egészet csinálja. Pedig nem járunk a meccseire, én egyszer láttam mindössze. Igaz, Patrik azt mondja (ő többször is ott volt már), hogy szerinte jobb neki, ha nem megyünk, mert izgul olyankor, ha tudja, hogy kifejezetten őt nézi valaki. Azért remélem, hogy amikor majd már itthon játszanak, akkor nem lesz baj, ha néha elmegyek,és megnézem. Addigra talán lesz kellő rutinja is ahhoz, hogy ne zavarja, hogy ott vagyok.

Azt meg még el sem meséltem, hogy az a kislány, aki olyan sok évig az én "kislányom" volt, ma beköltözött a kollégiumba, és elkezdi az egyetemet. Veszprémben, vegyészmérnök lesz belőle. A kollégiumból írt, és küldött fényképeket, nagyon szép helyen lakik majd. Remélem, az egyetemi évei is nagyon jók lesznek. Hihetetlen, hogy ő meg már itt tart. Őt is nemrég még pelenkáztam. :D

Ezen kívül sok minden nem történt. Párszor ránéztem a tankönyvkupacra, és megállapítottam, hogy ehhez még nincs kedvem. Holnap meg úgyis muszáj lesz már. :D

1 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy örültem, mert igy nem kellett kimennem a kertbe :D Így nyár végére eléggé megunom, hogy mindent én tartsak rendben, úgy hogy nekem az a pihenés, ha nincs túl jó idő. Bár az esőt én sem szeretem, legalább is ami tegnap esett, nem is esett, ömlött, azt utálom. De a csendes, szél nélküli, finom esőt azért szeretem. Már elkezdett csepegni, mikor kimentem az utcára lenyírni előttünk, mert azt mindig halogattam és már elég rendesen esett, mire végeztem, úgy hogy tuti hülyének néztek :D :D Irigyellek, hogy sportolnak a fiúk, hol az egyik csinál valamit, hol a másik. Az enyém 3 évig judozott, aztán sajnos megszűnt a suliban, nekiállt ping pongozni, aztán az is megszűnt és már nem ment utána. Pedig nagyon ráférne egy kis mozgás.

    VálaszTörlés