2017. szept. 13.

Alacsony a kerítés néha

Én nem is tudom, de nekem még mindig olyan vicces, amikor valaki nagy csodálkozva néz, ha megtudja, hogy három fiam van.
Érdekes reakciókat szoktam kapni:
-Neked? Három? Fiad?
-Egy apától van mindenki?
-Mennyi idősek?
majd amikor megtudják, hogy mennyi idősek:
-Te jó ég, hát hány éves vagy te? :D
-Hogy bírod?
-Nem is akartatok lányt?
-Sokat esznek?
-Az adókedvezmény miatt lett három?
-Akkor ti mindent ingyen kaptok?
-A harmadikat is akartátok? Vagy becsúszott?

És vannak még őrültebbnél őrültebb emberek, akik mindenféle hülyeséggel jönnek.. néha jókat röhögök ezeken, néha a falra tudnék mászni tőlük. Azért szerencsére sokkal több derűs percem van, mint amennyiben dühöngök. :D De hogy mitől ilyen misztikus dolog ez, hogy három fiam van, sosem fogok rájönni. Főleg, hogy tudom, milyen sokaknak van négy, öt, vagy akár több gyereke is. És én azt sem találom soknak. :D

10 megjegyzés:

  1. Még mindig? De durva, pedig már nem is jártok együtt bevásárolni:)) Engem az akaszt ki ha soknak gondolják a négyet mert nekem ennyi az annyi és pont jó az lenne a furcsa ha nem így lenne:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez sosem múlik el. Vannak, akiknek a három is sokkoló. Múltkor mondtam a kolléganőimnek, hogy 1 kg csirkemellből csináltam gyrost, ès azt a három gyerek megette, hát majdnem sokkot kaptak ott helyben. 😁😁😁

      Törlés
    2. De hát én is 1 kilóból csinálok :-) És az enyémek mégcsak nem is kamaszodnak :-DDDD

      Törlés
  2. Nekem a "kedvencem" a "Na nem baj, majd a negyedik biztos lány lesz!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk ez most már úgy hangzik, hogy de ugye már nem akartok többet?

      Törlés
  3. Igen, igen - tudom :-) nálunk is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És az is kmondottan hizelgő, amikor azt hiszik Bogi a testvérem :-)

      Törlés
    2. Az biztos, hogy az ilyen nagyon jólesik.

      Törlés
  4. Nem is akartatok lányt? Itt röhögök a kérdésen :D Nem volt lány a boltban, mikor kiválasztottátok, sem a prospektusban, ugye?

    VálaszTörlés
  5. :-DDDD és a regisztrált kölcsönös (robot?) pont az alacsony a kerítés alatt :-DDDDD

    VálaszTörlés