2017. aug. 11.

Nem egészen

Nem egészen úgy telt a mai nap, ahogy terveztem. Eleve nem terveztem, hogy reggel megfordulok a másik felemre, és tízig fogok aludni. Így aztán a piac elmaradt. :D Na sebaj, majd jövő héten. :)
A fejben kigondolt mindenféle csinálásból végül csak az ágynemű mosás valósult meg, de az legalább mindenkié tiszta és illatos. Igaz, ez így öttel szorozva egyáltalán nem fél órás programot jelent.
A fodrászhoz legalább akkor mentem, amikorra be volt tervezve. :) A hajam levágva, megritkítva.. egészen más érzés ilyenkor.
És persze, azt sem terveztem, hogy egész nap a fájdalomcsillapítót fogom adagolni magamnak.. nagyjából feleslegesen, mert csak a gyógyszer fogyott, a fejfájásom csak kicsit enyhült.
De persze nincs mit csodálkozni, estére megérkezett a beígért szél, és lehűlés.

3 megjegyzés:

  1. Na, ezért irigykedem: ritkítani kell a hajadat?! (Bár én tudnám dúsítani az enyémet.... :) )

    VálaszTörlés