2017. jún. 26.

Bizonyítványok

Megmutatom, akkor is, ha nem feltétlenül kell(ene) mindenre büszkének lenni. Én mégis büszke vagyok mindegyikre egyformán.

Patrik (11.osztály)

Magatartás: jó
Szorgalom: jó
Magyar nyelv: jó
Irodalom: jeles
Angol nyelv: jeles (és az emelt szintű érettségi is jeles lett)
Német nyelv: közepes
Matematika: jó
Történelem: jeles
Biológia: közepes
Fizika: közepes
Művészetek: jó
Testnevelés: jó
Hit-és erkölcstan: jó
Földrajz fakultáció: jeles
Történelem fakultáció: jeles

Erik (8.osztály)

Magatartás: rossz
Szorgalom: hanyag
Magyar nyelv: elégséges
Irodalom: közepes
Történelem: közepes
Angol nyelv: jó
Matematika: elégséges
Informatika: jó
Fizika: közepes
Biológia: elégséges
Kémia: közepes
Földrajz: elégséges
Ének-zene: közepes
Rajz: közepes
Technika: közepes
Testnevelés: jó
Hit-és erkölcstan: jeles

Azért itt hozzátenném, hogy én nem felejtettem el, hogy ez a gyerek a kettes magyarjával és a kettes matekjával az évfolyam második legjobb felvételijét írta.

Roland (5.osztály)

Magatartás: jó
Szorgalom: jó
Magyar irodalom: közepes
Magyar nyelv: jó
Történelem: közepes
Angol nyelv: jeles
Matematika: jó
Informatika: jeles
Természetismeret: jó
Ének-zene: jó
Rajz: közepes
Technika: jeles
Testnevelés: jeles
Hit-és erkölcstan: jeles
Tánc-és dráma: jó

Az irodalom jegy az olvasónaplón múlt, amit nem csinált meg. :D Én meg úgy vagyok vele, hogy bánja kánya.. a rajzot nem értem.. ennek a gyereknek hármast adni? Aki olyan rajzokat készít, hogy csak lesünk?

13 megjegyzés:

  1. Remélem, az illetékes tanárok sem felejtik el illetve levonják belőle a kellő következtetést.
    Popianyu

    VálaszTörlés
  2. Én meg azt remélem, hogy a háta mögött tudja ezt az egészet hamar és boldog középiskolás lesz! Hajrá Erik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira szeretném, ha így lenne. Köszi. :)

      Törlés
  3. Magatartás:rossz... hát ezen eléggé elkerekedett a szemem... felgyújtotta az iskolát?, véresre verte társait??? késsel fenyegetőzött??? vagy mi????
    A többi meg remélhetőleg jobb lesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát.. ezek közül egyik sem. Én nem gondolnám, hogy ennyire szörnyű lenne, mert akkor azért annak itthon is lenne nyoma..

      Törlés
    2. Hát éppen ez az... Sajnálatos, hogy vannak ilyen tanárok, akiknek ez a minősítés nyilván örömet okoz. Nyolcadikban. Ez kicsit olyan " na itt van nesze egy utolsó bökés"szerű dolog nekem, amire mindig azt mondom a gyerekeimnek, hogy ez olyan "bébis" viselkedés.

      Törlés
  4. Eriknek tényleg megváltás lesz egy új suli (magatartás kettes, aki igazgatóit kap, csak annak, szorgalom kettes, meg aki valamelyik tárgyból pótvizsgára bukik - ez minősíti a teljes pedagóguskart abban az isiben - nem jóra, sőt még elégségesre sem :()
    A legfontosabb, h pihenjetek most, mindenkire ráfér - Rád is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs, de rákerestem:
      Rossz magatartású az a tanuló, aki rendszeresen, illetve súlyosan vét a Házirend követelményei ellen, hangvétele, viselkedése durva, vagy szándékosan árt a közösségnek
      11-nél több igazolatlan órája, illetve igazgatói intője van.
      Hanyag szorgalmú az a tanuló, aki
      feladatait nem végzi el,egy vagy több tárgyból elégtelen minősítést szerzett. - szóval elmennek ám ahova gondoltam, szegény gyerek remélem, pont lesz...ja

      Törlés
    2. Nos, ezek közül egyik sem indokolná ezeket. Mondanám, hogy mindegy már, de persze ez csak részben igaz, ezeket a dolgokat nem lehet eltüntetni. De azt remélem, hogy tud majd továbblépni, és másképp szemlélni a dolgokat.

      Törlés
  5. Nagyon-nagyon szimpatikus,hogy milyen büszke vagy a gyerekeidre! Le a kalappal, hogy kitetted a bizonyítványokat, mert felismerted,hogy nem a jegyei minősítenek egy gyereket! Olyan jó lenne, ha minden szülő így állna hozzá a dolgokhoz!! :) üdv, Judit

    VálaszTörlés