2017. máj. 12.

Van képem is hozzá

Már majdnem azt írtam, hogy végre péntek van, de minden pénteken elsütöm ezt, úgyhogy most megkíméllek benneteket. Főleg, hogy már leírtam egyszer. :D
Helyette inkább mutatok képeket.
A gólyahírről, amit hazafelé jövet fényképeztem délelőtt, és amiért két szatyorral is képes voltam lemászni az árokba.:D


Egyszerűen imádom. Mert meglátom, és máris éneklem magamban, hogy "Mi szél hozott, kis futár? Nem szél hozott, napsugár..." És ettől meg rögtön jókedvem lesz, akármi is jár épp előtte a fejemben.

Aztán még megmutatom, hogy ma délelőtt viráglocsolás közben velük találtam magam szembe Erik ablakpárkányán.



Két ládában van két-két tő napvirág, és ezeket úgy sikerült Balázsnak elültetni, hogy mindegyik más színű. Ettől is rögtön mosolyoghatnékom támadt, meg persze rögtön le is kellett őket fényképezzem, hogy elküldjem Balázsnak is, azt remélve, hogy amint meglátja, ő is el fog mosolyodni. :)
És amúgy is imádom ezeket a virágokat, és olyan jó, hogy a tavalyi virágnélkülözés után az idén megint van, és gyönyörködhetek bennük.
... és végre péntek is van. :P :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése