2017. máj. 10.

Új kolléga

Mindenképpen el akartam mesélni, csak épp úgy futólag, hogy múlt héten- üdítő változatosságként- egy fiú kollégát kaptunk. Az nem a legszerencsésebb esemény, hogy valaki helyett jött, mert én személy szerint azt a valakit, akitől el kellett köszönnünk is nagyon bírtam.
Amikor először hallottam, hogy ez a fiú jön hozzánk, nem örültem neki, bevallom. El sem tudtam képzelni, hogy fogjuk őt beilleszteni közénk. Az első nap valahogy így is telt, hogy nem nagyon tudtuk, mit kezdjünk vele, nyilván ő sem nagyon tudta, mit kezdjen magával, és velünk.
Aztán teltek a napok, és kiderült, hogy a furasága mellett azért tényleg egy csomó üdítő változatosságot hozott magával, mert jókat nevetünk vele (néha rajta is, ugyanúgy, ahogy magunkon és egymáson is szoktunk). Fura humora van, de emellett rendkívül udvarias és segítőkész.
Az meg külön jó, hogy azokat a dobozokat is feléri, amit én nem. Simán kipakolt nekem egy olyan mély dobozból is ma, ahova én sehogy sem értem be, leginkább úgy sikerült volna, ha valaki fogja a lábam, hogy ne essek bele. :D Ő meg jött, és egy pillanat alatt megoldotta. :)
Még a végén kiderül, hogy milyen jót tesz majd nekünk.. csak el ne rontsuk. :D :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése