2017. máj. 3.

Nyűgös

Nem tudom ki hogy van vele, de részemről most már több, mint unalmasnak érzem ezt az időjárást. Leginkább kiborító, és elegem van belőle. Nem akarok már hűvöset, meg szelet sem, esőt meg aztán végképp. Megmondom, ahogy van, egyáltalán nem érdekel, hogy a májusi eső aranyat ér, meg hogy kell a földnek, meg a vetésnek.. Uncsi.
Olyan jó volt április elején az a jó idő. Miért is nem lehet most megint olyan?
Emiatt aztán nyűgös vagyok, meg azért is, mert a héten reggeles vagyok, és olyan embertelenül korán van az a négy óra, amikor kelni kell. Az ébredés szörnyű, alig bírok kivánszorogni az ágyból, aztán persze felébredek, kb. fél tizenegyig egy lendülettel bármit legyűrök. Ott jön mindig egy holtpont, ami egy fél órát minimum tart, hogy aztán tizenegy után még fél háromig megint erőre kapjak. Itthon meg rendszerint csak ahhoz van kedvem, hogy leüljek/lefeküdjek, és ne kelljen csinálni semmit. Ennek megfelelően ma sem mostam, ma sem porszívóztam, így nem is vagyok elégedett magammal.

Na de majd csak eljön már végre az igazi tavasz. Vagy azt sem bánom, ha rögtön nyár lesz.

2 megjegyzés:

  1. Én is pont így, elegem van a hidegből meg az esőből. Nyarat akarok, állandó 24-25 fokkal, napsütéssel, eső nélkül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem már nem sokáig kell erre várnunk. Én mondjuk telhetetlenebb vagyok nálad, ami a hőmérsékletet illeti. :)

      Törlés