2017. máj. 18.

Ilyenem még nem volt

Mire negyven éves leszek, lehet, hogy tényleg elmondhatom, hogy nem volt olyan testrészem, aminek ne lett volna még valami baja. És hát végül is, ehhez képest meg tök jól tartom magam. :D 
Ma voltam a pajzsmirigy ultrahangon. Az előzetes várakozásaimmal ellentétben nem egy teljesen negatív leletet kaptam, hanem egy olyat, amire rá van írva, hogy "Megnagyobbodott pajzsmirigy, jobb lebenyben soliter göb." 
Úgy elsőre azt gondoltam, hogy na, b+. Aztán másodjára gyorsan lenyugtattam magam, hogy majd várjuk csak meg, hogy mit mutat a vérvétel, mert nem is biztos, hogy foglalkozni kell bármivel is. 
Főleg annak fényében, hogy amúgy mindig itt fáj, ott fáj, mégsem kell semmivel sem foglalkozni. :)

Na mondjuk azért az is biztos, hogy a fergeteges idegrohamaimat, amik újabban jelentkeznek, legalább foghatnám erre. :D 

3 megjegyzés:

  1. Dettó! Az utóbbi két évben annyi nyavalyám, bajom lett (derült ki)... Mikor lesz meg a vérvétel eredménye?

    VálaszTörlés
  2. Akkro lehet, hogy tűlműködsz? Az a jobb, legalább nem hízol el, én alul működök, vannak göbeim is ....- de különösebben nem izgat, évente megyek kontrollra és kész.

    VálaszTörlés
  3. Nekem már legalább 15 év óta vannak göbök mindkét lebenyben, évente megnézik ultrahanggal, de mivel a vérvételnél a pajzsmirigy-funkció mindig teljesen rendben van, semmi teendő sincs vele. Remélhetőleg nálad is ugyanez a helyzet.

    VálaszTörlés