2017. márc. 14.

De jó

Hát én most nagyon hálás vagyok érte, hogy annak idején épp ilyenkor olyan nagyon bátrak voltak Petőfiék, mert most van mit ünnepelni. Jó, hát leginkább mondjuk annak örülök, hogy holnap van egy extra szabadnap, de ez elég puritánul hangzik. Az első verzió mégiscsak szebb, és olyan kultúrembernek tűnök tőle, nem? :D
Szóval, az extra szabadnap jól jön, és bármi lesz is belőle holnap, tök jó lesz. Ha csak itthon leszünk, és teszünk-veszünk, akkor is. Ha csak itthon leszünk, és nem csinálunk semmit, akkor is. (amúgy mostanában jöttem csak rá, hogy micsoda elképesztő lemaradásban vagyok filmnézésileg... gyakorlatilag rengeteg filmet nem is láttam, amit mások már ezerszer) Meg akkor is, ha esetleg valami spontán ötlettől hajtva felkerekedünk, és elmegyünk valahova.
És jelentem.. a kedvem a napsütéses órák számával egyenes arányban javul. Lesz még ebből valami. ;)

2 megjegyzés:

  1. Filmnézésben mi is bődületes lemaradásban vagyunk. Én még a 2009-es filmekre is úgy rá tudok csodálkozni :-)

    VálaszTörlés
  2. Szuper, hogy jobb a hangulatod!!

    VálaszTörlés