2012. nov. 28.

Bibibííí

Lili hirdetett egy játékot a múlt héten, amire azon nyomban le is csaptam, akarom mondani írtam neki egy emailt, hogy teljesítsem a feltételeit. :)
Amikor azt írta, hogy az egyik nyeremény-fülbevaló Szonja kedvence lesz, akkor már tudtam, hogy az kell nekem. :)
Hétfőn kaptam egy emailt, amiben a postacímem iránt érdeklődtek.
Ma pedig jött a postás... és hozott nekem egy képeslapot, egy csokit, éééééés egy Hello Kitty-s fülbevalót.
A képeslapot Lili írta nekem saját kezűleg, a fülbevalót pedig valaki más készítette saját kezűleg.
Nagyon örülök neki, és nagyon tetszik is. :) És már el is képzeltem, milyen jól fog kinézni a hello kitty-s felsőm és a hello kitty-s kardigánom ezzel a fülbevalóval. :)))

Köszönöm szépen Lili. Nagy örömet szereztél nekem. :)

3 megjegyzés: